Найсучасніше обладнання
У стоматологічному центрі "Ка-Дент" використовується новітнє стоматологічне і діагностичне обладнання від світових лідерів галузі. 
Лікарі та медперсонал найвищої кваліфікації
Завжди раді Вам допомогти наші лікарі і медперсонал найвищої кваліфікації. Вони зроблять Вашу посмішку неповторною, а зуби здоровими!
View More
Стоматологічний центр “Ка-Дент”
Стоматологічний центр "Ка-Дент"   відкрився в грудні 2010 року. Незважаючи на невеликий термін роботи, зумів стати одним з провідних стоматологічних центрів…
View More

НАШІ ЛІКАРІ

Алексєєв Ігор

Раінський Богдан

Потер Андрій

Пілат Марина

Липчук Руслана

Графік роботи

Пн - Пт      9:00 - 20:00
Сб              9:00 - 18:00

Стоматологічний центр Ка-Дент:

- найвища якість стоматологічних послуг;
- безкоштовні консультації найкращих спеціалістів;
- безболісне лікування та профілактика;
 - всі види стоматологічного лікування та протезування.
Запис
  1. Ім'я(*)
    Пожалуйста, укажите Ваше имя
  2. Номер телефону(*)
    Пожалуйста, укажите номер телефона для связи
  3. Виберіть дату(*)
    Неверный Ввод
  4. Що турбує(*)
    Пожалуйста, укажите что Вас беспокоит
  5. Перевірка(*)
    Перевірка
    Помилка вводу

Як батькам поводитися в кабінеті стоматолога Рекомендовані

Как родителям вести себя в кабинете стоматолога Как родителям вести себя в кабинете стоматолога

Про почуття  

Цілком нормально, що, приводячи дитину до стоматолога, батьки відчувають хвилювання, переживають про те, як все пройде. А якщо у дитини біль, то страждають разом з ним. Можливо, відчувають себе винуватими, і хочуть скоріше змінити ситуацію, полегшити страждання малюка.


children stom

 

Якщо Вам знайомі подібні почуття, то прислухайтеся до наших порад:

  • Помилково перебільшувати серйозність ситуації і нагнітати обстановку. Так можна заздалегідь налякати дитину і він буде напруженим ще до прийому.
  • Але недооцінювати ситуацію також не варто, інакше дитина не усвідомлює важливості і необхідності лікування.
  • Зробіть все можливе, щоб ваше занепокоєння не передати дитині, ведіть себе природно і невимушено. Це дозволить дитині також бути спокійним і вільним.
  • Зі спокійною дитиною лікарю легше знайти контакт. А якщо дитина спокійна, віна швидше розповість про свої страхи або інші переживання. Адже саме ці переживання можуть перешкоджати лікуванню. І тоді лікар, знаючи про це, буде вибирати відповідну тактику роботи

 

Союз з лікарем

 

Проблема з зубами дитини - це загальна проблема батьків, дитини і лікаря. У кожного з учасників процесу свої завдання. Але лікування відбудеться і пройде нормально при об'єднанні зусиль, тому:

  • Постарайтеся повідомити стоматологу всю необхідну інформацію. Не тільки про здоров'я, але і про характер дитини: що він любить, чим займається, про що мріє, як Ви зазвичай з ним домовляєтеся.
  • Часто коли дитина чинить опір лікуванню, батькам дуже хочеться допомогти стоматологу, але якщо Ви бачите, що ваші дії не допомагають, то дайте можливість лікарю самому знайти контакт з дитиною. Візьміть на себе роль спостерігача.
  • Будьте готові до того, що лікар, обговоривши з Вами план і вартість лікування, попросить Вас залишити його з дитиною наодинці. Поставтеся до цього з розумінням. Тим більше, що за нашими дослідженнями це досить ефективний спосіб подолання проблем в поведінці дитини.

Виховання під час лікування

Багато батьків хочуть, щоб їх дитина справляла на оточуючих виключно сприятливе враження. І тому, якщо дитина, на їхню думку, робить щось не так, вони тут же починають її виховувати. На думку лікарів, таке ставлення до дитини в кабінеті може негативно вплинути на його поведінку під час лікування.

 

  • Не треба виховувати дитину під час лікування без потреби. Все одно вона настільки схвильована, що навряд чи зверне на Вас увагу. Перш ніж відсмикнути дитину в кабінеті, запитайте у лікаря, чи робить Ваша дитина щось недозволене. Може це дозволено.
  • Порівняння дитини з іншими дітьми теж зазвичай не приносить бажаних результатів. Якщо Ви порівнюєте дитину з будь-ким, вона відчуває, що її не люблять таким, яким він є. Порівняння допустимі тільки з нею самою. Наприклад: «Коли ти був молодший, тобі дуже подобалося сюди приходити».

Тут важливий індивідуальний підхід:

Якщо Ваша дитина боязка, тиха і слухняна, особливо з незнайомими людьми, надайте їй повну свободу в кабінеті. Ні в якому разі не осмикуйте його: «йди туди; скажи спасибі; витри ніс» і т.д. З таким характером він навряд чи зробить щось недозволене. Якщо дитина буде робити щось не так, лікар або асистент їй про це скажуть. Обмеживши свободу сором'язливої дитини, сформувати з нею довірчі відносини буде дуже складно. А довіра - запорука успішного лікування.

Якщо Ваша дитина рухлива, активна, в будь-якому незнайомому приміщенні відчуває себе як вдома, не відрізняє чужі речі від своїх. То таку дитину в кабінеті необхідно обмежувати. При вході поясніть їй правила поведінки. Поряд з тим чого не можна робити, потрібно обов'язково сказати, що можна робити. Для того щоб величезний інтерес і потреба рухатися у дитини були реалізовані.

Боротьба за здоров'я
Дитина плаче, не хоче сідати в крісло, відмовляється виконувати прохання дорослих, неспокійна, кусається або просто мовчить і ні з ким не розмовляє. Все це заважає стоматолога повноцінно здійснювати лікування.

Що робити батькам?

Зрозуміло, що Вам дуже хочеться, щоб лікування відбулося. І Ви усіма силами намагаєтеся допомогти лікарю умовити дитину відкрити рот. Але ця сильна особистісна залученість може створювати проблеми. Тому для початку надайте можливість лікарю як більш незалежній людині самому домовитися з дитиною. При цьому:

  • не намагайтеся керувати дитиною в даній ситуації;
  • НЕ потурайте дитині, не прохайте його, чи не благайте стоячи на колінах. На думку лікарів, така поведінка батьків робить дитину некерованою;
  • не залякуйте дитину і не погрожуйте їй для того, щоб вона припинила чинити опір лікарю. Навіть якщо від цього є ефект, то він короткочасний. Дитина швидко починає вести себе як і раніше і продовжує боятися лікаря;
  • перш ніж що-небудь робити, спробуйте зрозуміти, що зараз думає і відчуває дитина. Як з її боку виглядає ця ситуація;
  • допоможіть дитині під час лікування зрозуміти, що вона відчуває: звідки йдуть незнайомі звуки; що вона може відчувати.

Основне завдання, щоб дитина мала якомога більше інтактних зубів і правильно сформований прикус. А не в тому щоб вона в даний момент сіла в крісло і відкрила рот. Значить в першу чергу, має бути завойована довіра дитини, як основа стабільної позитивної взаємодії. Нехай дитина познайомиться з лікарем, асистентом, обстановкою кабінету. Дізнається принцип роботи різних інструментів. Сама спробує ними управляти. Найголовніше це зберегти позитивні спогади про лікаря і лікування. Навіть якщо не вдалося що-небудь зробити з того, що планувалося, йти від лікаря дитина повинна в гарному настрої, а не з почуттям провини, і відчуттям, що вона погана.

Що робити якщо лікування не відбулося?
Розглянемо ситуацію, коли дитина негативно налаштована, а це ті випадки, коли вона не бажає заходити в кабінет; не підпускає до себе лікаря; відмовляється сідати в крісло; не розкриває рот, не дозволяє робити анестезію, так що батьки і лікар не знаходять можливості умовити її лікуватися.

Отже, ви пробули у лікаря весь зарезервований час, але так нічого і не зробили. Про причини міркувати можна довго. Як Вам вести себе зараз? Можливо, Ви в цей момент злитеся, швидше за все, засмучені або звинувачуйте себе в те, що сталося. Ви можете перебувати в повній розгубленості і відчувати себе безпорадним. Загалом, Вас відвідує ціла гама негативних почуттів. І це зрозуміло. У Вас була мета - вилікувати дитину, але несподівано виникла перешкода для її здійснення. Спочатку здавалося, що це якесь непорозуміння: дитина не розуміє, що користь, яку вона отримає у багато разів більша, ніж неприємні відчуття під час лікування. Але потім Ви зрозуміли, що його опір серйозно може ускладнити справу.

А як почуває себе дитина? Що з нею відбувається в даний момент?
Може бути, вона відчуває полегшення, тому що небезпека минула. Нерідко діти відчувають себе винними в тому, що відбувається: з одного боку вони хочуть догодити батькам, з іншого бояться лікуватися. У відповідь на агресію батьків і лікарів, дитина теж може злитися.
Будь-який з цих варіантів може бути вірним і з'явиться який-небудь інший, тому:

  • Заохочуйте дитину до розповіді вам про її почуттях. Для цього підійдуть питання: Як справи? Як ти себе почуваєш? Що з тобою?
  • Називайте почуття дитини і пояснюйте їй, звідки вони виникли. Адже їй погано і вона не знає чому, і коли це закінчиться.
  • Нагадуйте, що переживання дитини нормальні.
  • Говоріть дитині про свої почуття і вашому жалі про заподіяному їй болю (мається на увазі біль не тільки фізична, а й душевна).
  • Будьте готові взагалі не говорити. Може бути, що досить просто бути з дитиною.
  • Не ставте питань про деталі лікування. Якщо дитина говорить про це - слухайте її.

Після того, як ви обидваоє заспокоїтеся, Вам необхідно все обдумати і оцінити серйозність ситуації, відповівши для себе на наступні питання:

rebenok

1. За нашими дослідженнями негативна поведінка дитини на прийомі стоматолога пов'язана з її віком.
Скільки років дитині?
Лікарі кажуть, що до 2-х негативна реакція нормальна, фізіологічно обумовлена;
від 3 до 6 зустрічається досить часто;
після 7 років дитина вже може контролювати свої емоції, і якщо присутня сильна негативна реакція у вигляді плачу, рухового збудження, крику, сильного емоційного підключення оточуючих, треба розбиратися в її причинах. Така поведінка дитини на прийомі повинна насторожити батьків.

2. Як вона ставиться взагалі до лікарів?
Якщо дитина боїться всіх людей в медичній формі, то цілком ймовірно, що стоматологічне лікування буде також важко здійснити, як і все інше. Якщо до лікарів інших спеціалізацій дитина ставиться спокійно, значить, причини негативу треба шукати в особливостях стоматологічного лікування: інтимність; больові відчуття; велика кількість незрозумілих маніпуляцій, інструментів і т.д.

3. Скільки разів дитина відмовлялася від лікування?
Одна справа, коли дитина в перший раз, прийшовши до стоматолога, видає негативну реакцію. А інша справа, коли третій, четвертий раз нічого не виходить.
З кожною новою відмовою дитини від лікування шанси його вилікувати добровільно знижуються.

4. Реакція дитини на лікування, яку ви сьогодні спостерігали, типова для неї чи ви вперше бачили подібну істерику?
Якщо це типова реакція, ймовірно, що таким чином дитина найчастіше отримує бажане. Якщо таку реакцію Ви бачите вперше, можливо, що дитина дійсно сильно злякалася.

5. Як поводиться дитина з різними лікарями?
Можливо, що одному лікарю дитина дозволяє лікувати зуби, а іншому ні. Значить для неї важлива сталість, значить справа в стосунках, а не в страху.

6. Як дитина лікувалася раніше?
Якщо раніше вона лікувався нормально. Подумайте, що сьогодні змінилося, може бути, ви прийшли в нову клініку, може Вас брав інший лікар або асистент, час не підходящий, або в минулий раз дитина була з татом, а сьогодні прийшла без нього.

7. Чи є гостра необхідність лікувати зуб?
Якщо зуб болить або руйнування значні (пульпіт), і він може розболітися в самий невідповідний момент, то звичайно, у Вас немає часу чекати поки дитина звикне до обстановки лікування і лікаря. Але якщо є час на адаптацію, то цей шанс краще використовувати.

Останнє редагування Субота, 10 лютого 2018 14:05
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Відгуки клієнтів

Чому лікуватися у нас?

  •  Індивідуальний підхід
  • Кращі медикаменти і препарати
  • Найсучасніше обладнання
  • Програма лояльності